I wish I couldn't feel, I wish I couldn't love. I wish that I could stop cause it hurts so much.

 
Ikväll hade jag middag på Red Lobster med Cami. Vi fick så löjligt mycket mat så jag tog hem resten till lunch för imorgon. Hur har jag inte kunnat sakna henne? Så himla go! Hennes år är slut om 3 veckor men hon ska förlänga ytterligare ett år hos en annan familj. Hon letar dock ännu efter den rätta, helst i NY området.
Alex är på bättringsvägen men kommer förmodligen inte gå till skolan imorgon så det blir ännu en hemmadag för oss. Imorgonkväll ska jag och Cami kanske på bio för att se Silver Linings Playbook. Vill försöka hänga med henne så mycket som möjligt innan hon åker. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0