I only got $20 in my pocket

 
Alex är sjuk så ska jobba några timmar imorgon eftersom vm gjort planer då det var tänkt att hon skulle vara i skolan. Jag hade tänkt spana in Avs träning men de tränar varje dag fram till fredag så ska med all säkerhet kolla på onsdag och fredag i alla fall. Vail med Anna var grymt! Det kommer ett inlägg med biler om det imorgon.
På tisdag ska jag tillbaka till tandläkaren för efter $535 märker jag ingen skillnad och har fortfarande ilningar i tanden. Kollen är gratis men om de behöver fixa och trixa mer med den lär det kosta. Skitkul. Jag har 10 kronor på mitt svenska konto och har varit duktig och sparat flera hundra dollar på mitt amerikanska som jag tänkt ha till resor och annat skoj, nu lär väl allt gå till tandläkaren igen. Skit, blir så förbannad!
Ska läsa nu för att lugna mig, sen läggdags. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0