I feel alive when I'm with you

 
Så, jag har bestämt mig för att åka tillbaka till Oklahoma en gång till under mitt år här. Jag vill få ett riktigt avslut och kommer aldrig åka dit igen från Sverige så lika bra att passa på medans jag är här. Kommer åka dit i maj för att se värdsyster Michelle ta studenten då hon dessutom är hedersstudent och kommer hålla tal. Känns som ett bra tillfälle att få träffa så många som möjligt av mina gamla vänner med. Jag vet inte hur det är med er, men jag måste liksom få ett avslut, ett clean break liksom för att kunna gå vidare och börja på nästa kapitel i mitt liv. Känner inte att jag fått det med mitt Wetumkaliv än men det har blivit dags att säga hejdå, jag har inget mer att hämta där. Under året ska jag även åka till New York och Vegas, innan det är dags för min semestermånad. Sparar redan 1/4 av min lön varje vecka men känns som att jag får börja spara mer än så ändå. Fyller år en månad innan resemånaden så hoppas på lite cash då också som kan hjälpa mig på traven. Där har ni kvällens tankar. Godnatt!
Kan fortfarande inte lägga in bilder från mobilen förresten vilket är riktigt ittierande, vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken så får väl ta med den till geek squad på tisdag när barnen är i skolan. Imorgon är det en helgdag här så jag ska jobba trots att det är måndag för vm glömde bort att det inte var någon skola så hon gjorde andra planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0