Hold on to me as we go, as we roll down this unfamiliar road.

 
Har haft mitt "riktiga" samtal med värdförldrarna nu om jag vill stanna ytterligare ett år eller ej. Tackade artigt nej men var glad för att de frågade mig och sa att det var helt upp till mig och att jag är första prio. Det är inte ofta man får höra "hur bra man är" o.s.v. Det är liksom inget folk bara slänger ur sig. Men vp sa bland annat att jag måste haft jättemånga matchningar då jag hade så himla bra profil och video samt att han gärna skulle rekommendera mig i framtiden till vad som behövs. "Du behöver inte gifta dig" säger han. Vilket jag ifrågasatte varpå han säger "Vi har haft många au pairer, alla är jättetrevliga men vissa utav dem behöver liksom gifta sig för att komma någonstans i livet. Du är för smart för det, du behöver inte gifta dig för du klarar dig lika bra på egen hand... Självklart kan du gifta dig med om du vill." Vm fyller i och säger "Du har så härlig personlighet, du är självständing - men den största anledningen till varför jag ville ha dig var för att du log på alla bilder. Jag förstår mig inte på folk som inte kan le. Och jo förresten, du kommer gifta dig men inte med något annat än en hockeysplare, gör du det blir jag förvånad!" Haha!
Jodå, min familj är bra.

Kommentarer
Postat av: Lillie

Wow han är lång!

2013-01-19 @ 15:14:56
Postat av: pernilla

Vilken fin bild :D

2013-01-19 @ 20:47:07
Postat av: Rebecka

Härliga! Och kul att de ville behålla dig! <3 Men res och kom hem sen ;-)

2013-01-19 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0