Winter wonderland.

 
Har skypat med goa Sandra idag. Alltid lika trevligt! Igår skypades det med mor :)
Just nu försöker jag packa. Drar till LA imorgon och kommer behöva gå upp runt 4 snåret för att ta mig en snabbdusch, packa och komma i god tid till flygplatsen. Hotellet är fullbokat just nu så lär inte få något rum heller utan måste ställa av mig väskan i ett annat rum medans jag väntar, lite trist. Vill bra kunna få ett rum så fort jag kommer dit så man har det överstökat. Nåja, finns inget man kan göra åt saken.
 
Vi har haft snökaosvarning från igår till ungefär nu. Det ligger runt 20-30 cm snö på marken utanför mitt hus nu. Vägarna var glashala igår och jag har bara allrounddäck, inte kul att glida förbi infarten igårkväll vill jag lova. Som tur var var det nästan inga andra bilar på vägen och jag var ensam i bilen.
 
Nu ska jag återgå till packandet som jag helt ärligt inte ens börjat med, man jag vet ungefär vad som ska packas! :) Ha det toppen! Kommer hem igen natten till måndag. Kanske får tid att blogga lite när jag är borta, annars får ni ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0