Nu kan du få mig så lätt

 
Jag vet att det varit dåligt med bloggande nu, förlåt! Har mycket att göra med LA läxan som ska in, men kommer nog färdigställa den imorgon. Har redan skickat in dagboken som jag fick 100% på, det känns ju bra i alla fall.
Var uppe i Vail med Jen i lördags och åkte skidor. En kvinna lyckades kapa mig på en transportsträcka så vi kraschade rätt gött och jag har blåmärken här och var samt förbannat ont i axeln som jag fortfarande helst inte lyfter alls. Men, men, kunde varit värre! På grund av detta har jag inte orkat ta mig till gymmet men ska dit imorgon och gå på bandet eller något, funkar inte att ligga hemma och sova hela dagarna. Har en massa serier att ta igen med så går eventuellt på bandet här hemma istället framför TVn.
På lördag drog vi även ut en sväng downtown och sedan till en collegebar. Måste verkligen hitta lite amerikanska vänner och komma in i USA livet på riktigt. Annars händer inte mycket. Barnen hade lekt i mitt rum igen i helgen och slagit sönder ett av mina shotglas som jag köper i alla städer jag besöker som souvenir. Jag hade tur i oturen eftersom det var mitt Vegas glas som gick sönder, jag har inte varit där än så har chans att köpa ny, men det suger för det var en present från mina vf från när de hade varit där.
Nu är det läggdags för mig, hoppas allt är bra där hemma!
Puss godnatt.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ta verkligen upp med dem ang glaset! :@

2013-02-13 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0