I am human and I need to be loved, just like everybody else does.

 
Jag jobbade lördagnatt eftersom mina vf hade dejtkväll med middag och hotell eftersom de inte firade alla hjärtans dag. De är rätt stort att ha en dejtkväll då och då här i USA för att hålla kärleken vid liv. Inte en så dum idé ändå tycker jag. Kan tänka mig att man lätt fastnar i gamla spår. Å andra sidan förnyade Heidi och Seal sina bröllopslöften varje år och vi vet ju hur det gick för dem... Men vad vet jag.
Har i princip bara suttit hemma från lördag till idag. Trött på att inget händer drog jag och köpte hårfärg, och färgade håret. Jag behöver något nytt!
Vm berättade för mig att alla au pairer har varit jättebra men en utav dem verkade aldrig riktigt lycklig och hon tror att hon var trött på att allt stod stilla. Jag förstår helt och hållet. Varje dag är det det bråk om mat. Väl hemma från skolan ska man göra läxor, äta och hinna med aktiviteter. Det händer aldrig direkt något nytt, det finns inte tid för något nytt. Sommaren kommer bjuda på mer variation med även ca: 12 timmars jobb varje dag. Jag ser fram emot det med en skräckblandad förtjusning.
Nåja, jag tänker för mycket om kvällarna. Ska försöka koppla av till andra boken i "The Mortal Instruments" serien nu innan jag somnar. Godnatt!
Man ser absolut inget av hur håret blev. Körde på kastanj så det är lite rödare än jag tänkte mig men det funkar. Fick bort de blonda topparna från min ombre i höstas med. Har missat lite småfläckar men, äsch! För att vara mitt första färgningsförsök själv är jag nöjd. Ska försöka knäppa en bättre bild inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0