Give your heart a break

 
Tjabba tjena!
Glad alla hjärtans dag vill jag önska er mina trogna läsare! Har haft en skypedag idag med lite Prim, farmor och farfar, mor och Pernilla. Som ni förstår blev inte så mycket annat gjort då. Var på IKEA för att köpa mandelmassa till mina semlor men det var slut, kommer inte nytt på måndag så får vänta tills dess. Men den som väntar på något gott...
För att fira denna högtid, som känns rätt överskattad som singel, ska jag, Isa, Jennifer och Elise ut och äta i Southglenn. Vet inte riktigt vad det blir än men jag är på vad som. Har redan slukat en B&J idag för sakens skull.
Hoppas att ni alla haft en bra dag, tills nästa gång vi ses! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0