Can we just for a night let the stars decide where we belong.

 
I fredags var jag, Elin, Lina och Louise på Alessos spelning som jag nämnt tidigare. Det var grymt!! Före honom spelade två andra DJ's. Den första, Joman, var jättebra men den andra, Jontron, var ingen höjdare direkt... När vi kom dit var det knappt några där så vi tog första parkett som vi höll hela kvällen. Kan ha varit en av de bästa kvällarna här i Denver, hade så himla kul! Läste på Emma och Linns blogg om klädkoden på SHM's spelning i San Fran och tänkte berätta att den inte var bättre här. Vi va några av få tjejer (inga tjejer här gillar house) som var där och andra gick liksom runt i en BH+sport top över och truckerkeps. Andra i trosor, BH och stay-ups. Varför liksom? Jag dansade mig svettig men hade jeans och linne med öppen rygg för att lufta mig, man behöver ju inte gå näst intill naken liksom... Nåja. ALESSO VAR GRYM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0