After all, we're only human. Always fighting what we’re feeling. Hurt, instead of healing.

 
Matchen igår var rätt dålig. Colorado fick en del bra bra chanser men tog inte vara på dem. Dock berodde det mycket på att Viktor Fasth storspelade! Som ni kanske läst på de svenska nyheterna med. Han gjorde ju matchen sevärd. Trots Avs förlust blev mitt svenskhjärta väldigt stolt. Vm kallade mig "dork" när jag sa detta till henne dock haha!
När jag åkte till matchen småduggade det lite. När jag kom hem såg det ut såhär:
och när jag vaknade såhär:
Nu är mer än hälften borta igen. Colorado i ett nötskal. Hoppas dock det ligger kvar uppe i bergen för jag ska med Jen upp till Vail på lördag :) 3e gången jag åker skidor för denna säsongen.
 
Idag har jag inte gjort mycket mer än att sova. Har huvudvärk igen men för tillfället är den borta så håller tummarna för att den inte kommer tillbaka. Sömn är nog nyckeln till allt. Vaknade runt 12:20 av att städerskorna kom så då klädde jag å mig och drog till mallet för att äta lunch, med mig själv... Orkar inte vara hemma när de är här, man känner sig bara ivägen. I-landsproblem. Men jösses vad jag kommer sakna att ha någon som städar mott badrum, haha! Jaja, nu ska barnen hämtas och sen blir det simning. Ikväll ska jag ha skypedejt med mina 3 resekompisar. Har nog missat att säga med med Victoria, en tjej som kom hit samtidigt som oss andra ska också med! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är snygg i hockeyoutfit! Klär dig! Eller... Supporteroutfit snarare ;-)

2013-02-10 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0