Look at me now.

 
Jennifer fyllde år i onsdags, så vi (jag, Isa, Angie och Jen) möttes upp för att äta middag och gå på bio. Middagsplanerna blev inte riktigt som planerat och det slutade med att vi åt min "mall-mat", som jag alltid äter på mallet, grekiskt. Filmen vi såg var "The Host" baserad på en bok från Stephanie Meyer som även skrivit Twiligt-serien. Boken tycker jag är bättre än Twilight och filmen var också tusen gånger bättre! Inte lika bra som boken, men de är dem aldrig.
Under torsdagen lunchade jag med Anthea, en tysk om också bor i Castle Pines. Hon är jättego och ser fram emot att hänga mer med henne i framtiden. Anna, min österrikare, åkte tyvärr hem när jag var i Florida p.g.a. familjeangelägenhet. Är dock säker på att vi kommer ses igen i framtiden! Jag och Anthea åt sushi och vägg i vägg ligger ett frozen yoghurtställe där vi passade på att käka dessert. Sedan bar det av till Plato's för att spana in de senaste second hand fynden.
Ikväll drar jag till Jen för en sleepover då vi ska upp till bergen tidigit imorgon och åka skidor. Kommer tillbaka söndag tror jag, men vi hörs när vi hörs :) Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0