If we're gonna make this work, you gotta let me inside even though it hurts.

 
Hallå!
Idag har jag inte gjort mycket av nytta. Skypat med Sandra och Vickan men de slutar bara med massa babbel istället för planering... det är i och för sig rätt kul det med, haha! Är så himla glad att jag ska få resa med dem! Kommer bli tuffa hejdån när det väl är dags att bege sig hem. Tänkte lägga upp vårt reseschema här inom snar framtid så ni kan få börja ta del av det med. Jag har bara 109 officiella jobbdagar kvar men kommer nog sluta tidigare då svenskgänget här ska till Vegas och min familj ska campa. Kommer hem om 142 dagar, 7 september. Boka in det! Tror det blir det i alla fall. Har ingen biljett än men kommer lämna USA 6 september så lär vara hemma den 7e. Kan inte förstå hur fort det har gått och sommaren vet vi alla att den flyger förbi! Ser fram emot att få ligga ute på altanen och bättra på brännan i mina läckra Victoria's Secret bikinis snart. Ska bara jobba lite mer på figuren först...
Nu är det läggdags för mig. Några av er har säkert redan börjat stiga upp inför jobb. Knasig värd vi lerver i. Ha det fina mina kära! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh åk inte hem :(

2013-04-21 @ 01:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0