You'd be my reason to go home.

 
Hej mina vänner!
 
Idag är det ännu en lugn dag. Jag ska försöka hålla mig hemma/bara träna under dagarna nu för tiden, blir annars att jag kör runt och spenderar pengar. Inte bra! Dock gjorde jag ett väldigt bra inköp på Ross igår - en butik fullproppad med märkes och designer kläder, skor och väskor. Det finns även massa annan skit där inne men man kan hitta riktiga fynd om man letar! Hur som helst så fick jag med mig en ny datorväska hem igår. Är inget fan av tråkiga datorväskor som skriker... dator. Min förra var ljusgrå med nitar men det är nog dags att säga hejdå till den då axelbanden åker av i vilken sekund som helst. Nej, nu babblar jag på igen. Kommer ju aldrig framt till vad som egentligen ska bli sagt... Jag har köpt en ny, stor svart datorväska som är jättesnygg! Här har ni en bild.
Det var allt. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0