You and I will be safe and sound.

 
Godkväll USA, godmorgon Sverige!
 
Jag fortsätter ha mina tvister med äldsta värdbarnet som idag påstod att hon inte gillar potatismos och fiskpinnar, som hon dock åt i helgen när mamman lagade det, allt med henne är liksom en kamp. Inget kan vara bra nog, ingen annan kan ha rätt och inget görs när det ska göras. Tog upp detta med vm ikväll som backar mig helt och hon vet själv att hon är tuff men hon gav mig lite tips och så vidare. Det kommer bli hus i helvete men så länge jag vet att hon backar mig så känns det bra. Det är liksom hennes inställning till livet i allmänhet som suger. Allt är skit, förstår inte hur man kan vara så negativ, som att man mår bra av att dra ner andra i sin omgivning. Skittråkigt. De som känner mig vet att jag oftast är glad och positiv och det är så jag trivs bäst. Förstår mig inte alls på pessimister. Gör som mig istället. Ta ut all ilska på alla idioter i trafiken, Skrik som en galning och tuta lite ibland om det behövs, man känner sig som en ny människa efteråt! Haha :)
 
Ännu en lunch har spenderats med Jen idag då Emma är helt ny i stan och inte var 100 på vägen till Cherry Creek Mall än, så vi ska träffas en annan dag istället. Vi åt på MAD Greens, ett salladsställe där man i princip man göra sin egen sallad och allt sker mitt framför ögonen på en, gott! Gick sedan till Dick's Sporting Goods och spanade in utbudet inför årets skidsäsong. Lyckades hitta varsin skidhjälm till vrakpriser. Min hjälm kostade $65 i originalpris, fick den för $12. Det är ungefär en sänkning från 450 - 85 kr Kaching!
Nu saknas "bara" skidbyxor, jacka och googles...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ah,du köpte inte googlelsen till. Håll utkik, de kommer kanske fler vrakpriser :)

2012-09-28 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0