Tasty.

 
Hallå mina vänner! Kul att ni lärt er kommentera nu, haha ;)
Idag har jag bakat en massa. Vill vara lite snäll mot mina vf som kommer hem imorgon efter att ha firat sin 10e bröllopsdag. Har även tränat idag och köpt med mig lite thaimat hem. Visade mina thaiskills genom att beställa på thailändska, vilket resulterade i att jag fick en låda ris och en vårrulle med dip köptet. Mätt och belåten ska jag nu hoppa in i duschen och börja fixa mig inför kvällen med mina SGID (Swedish girls in Denver), som jag så fint kallar dem.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, bra jobbat! Men vad beställde du då, med tanke på att en.låda ris, vårrulöe och sko typ är det enda på bilden? ;-)

Svar: Tom Ka Gai, burken med soppa var allt jag beställde ;)
Katarina Nilsson

2012-09-16 @ 06:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0