Packing up my shit and I'm going real far.

 
 
Nu har det blivit dagt för mig att åka till flygplatsen och för första gången på 4,5 år sätta mina fötter i Oklahoma igen. Haha, Oklahoma, vilken håla. Men det är min håla :) Är taggad till tusen!! Tr bilen själv och parkerar där borta så jag enkelt kan ta mig hem på måndagkväll när jag kommer tillbaka till Denver. Tar inte med datorn så blir förmodligen inget bloggande men det kommer jag ändå inte ha tid för. Jag ska till Wetumka! Flygningen tar 1,5 h och de är en timme före där borta så är framme ungefär 22:30 Oklahoma tid.
 
Ha det så bra allihop, vi hörs på måndagkväll om jag orkar, annars tisdag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0