It's nothing there for me

 
Igar var en grym dag! Behovde inte skalla alls pa barnen, det rackte med att tjata hal i huvudet pa dem. Ett steg i ratt riktning! 
Nar jag skickat ivag dem pa kalaset drog jag for att luncha och ga runt pa IKEA, helt sjalv. Gillar faktiskt att vara sjalv for den som undrar. 
sag tva killar i 20ars aldren som garanterat inte var amerikaner - man ser sant. de lutade valdigt mycket at det svenska hallet sa jag bestamde mig for att folja efter dem lite diskret, ni vet, kolla pa produkten bredvid och rora mig i samma takt, haha! Horde att de pratade norska sa gick fram och sa: "Hej! Ar ni fran Norge?" Kort och gott. Det slutade med nummerbyte da vi alla ar ratt nya i staden, de pluggar. Och sadar gott folk, skaffar man vanner i USA! 
Nar jag kom hem igen hade Johanna skrivit pa facebook att hon ev. ska till USA nasta ar. WOHO! Gardagen var absolut basta hittills i USA.
 
Nus ka barnen hamtas pa skolan och sen blir det fotbollstraning! Traningne idag med Courtnee (pt) gick bra forresten :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, så man skaffar vänner! :-D. Bra jobbat sis ;-) Bor dom nära dig?

2012-09-09 @ 05:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0