I want to be as happy as I can be

 
Hallå!
 
Idag är det måndag, vilket gör att jag är ledig. Bruna bananer låg och skräpade i köket så nu har de förvandlats till en banankaka. Det har satts lite i system tror jag. VM Debbie köper bananer, ingen äter dem (för alla gillar banankaka mer än färska bananer) och när de är bruna gör jag banankaka. Nåja, inte mig emot. Jag har ju så att säga tid över.
 
Ikväll ska jag ut på en random middag med en tjej jag känt/pratat med i ca: 5 minuter. Hon skrev på en facbooksida för au pairer i Denverområdet och undrade om någon ville käkapå The Cheesecake Factory ikväll i Park Meadows (shoppingcentret där jag gör de flesta av mina köp, bara 20 minuter från mig). Eftersom jag är ledig så tackade jag glatt ja. Väldigt spontant och kul!
 
Innan dess ska jag hinna med att träna och lämna tillbaka filmer på bibblan. Nu dör datorn snart men här får ni en bild från Octoberfesten.
Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Rebeck

Haha, dom gör sääkert så med vilje då för att få banankaka ;)

2012-09-25 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0