I see your true colors

 
Från och med 16:30 kommer jag att vara ensam hemma till söndag eftermiddag. Resten av familjemedlemmarna ska som sagt iväg på olika håll och jag är husvakt. Kan inte bara sitta och tråka för det så ikväll kommer Camila över på middag. Vi ska laga potatisgratäng med tomat och mozarella fyllda lövbiffar och dricka lite vin. Hon säger att hon inte alls kan laga met så jag erbjöd mig glatt. Dock vill hon hemskt gärna vara med och laga så hon kan lära sig lite. Hon kommer att komma förbi runt 18 snåret.
Innan dess ska jag tvätta. Barnen skall även hämtas i skolan och fixas inför sin helg med mormor och morfar. Tack och lov så är väskorna redan packade. Har även gjort nutellamaränger som står i ugnen nu. Hade jag haft såhär mycket fritid i Sverige hade jag ju klättrat på väggarna! Jag har redan hunnit med att få min dagliga dos av träning också.
 
Bild på Cami från när vi var i Garden of the Gods.
 
Ska försöka lägga upp bättre bilder på håret med, måste bara tvätta det först, haha :)

Kommentarer
Postat av: Far

Hej min dotter tänk man lär sig något nytt varje dag.Ler nu kan jag ju kommentera. Du verkar trivas och bara njuta av livet härligt.Jag bara undrar om du ska ta båten hem så du får plats med allt du shoppar*ler* Kram sköt om dig och njut Far

2012-09-15 @ 06:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0