I miss those blue eyes.

 
Haj allihopa!
 
Ännu en grym helg har dragit förbi och självklart spenderades den i Denver/Stapleton med mina SGID (Swedish Girls In Denver för er som missat det). Dock gick inte alla ut i helgen. Jag och Jen stannade hemma med sjuka Angie efter en hederlig svensk måltid med kött och potatisgratäng. Vi kollade på en skräckis och hade allmänt trevligt. Vi ska försöka spara pengar på mindre festande... Spara pengar är verkligen något jag borde bli bättre på. Tänkte börja nästa vecka.
Under dagen på lördag var det Octoberfest i min lilla stad. Det fanns en stor hoppborg med rutschkana, springa-på-vatten-bubblor, sockervadd, popcorn, ansiktsmålning, öltält och massa, massa gratissaker för banen att plocka på sig - vilket gav mig löjligt många saker att bära på.
Har inte hunnit lägga in bilder från min kamera än men ska göra det imorgon, eftersom jag är ledig på måndagar. Måste träna med! Har missat två dagar i rad vilket ger mig en lätt ångest... Usch!
Nu ska jag kolla sista hyrfilmen "The Fighter". Filmen jag och vm såg i fredags, "Melancholia", var väldigt trög och trist. "The Help" å andra sidan var riktigt bra! Den måste ni se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0