I could use a friend for a change.

 
Idag när jag vaknade och kollade ut genom fönstret såg jag ungefär ut såhär:
fast med lite mer kläder på mig.
Det regnade. Jag tror det har regnat totalt 3 gånger sedan jag kom hit för någon månad sedan och då är det bara en snabb skur som dyker upp på eftermiddagen. Colorado är känt för sina "300 soldagar om året" och som människa vänjer man sig snabbt vid bekvämligheter. Temperaturen är nere på 15 grader ungefär, men det är lugnt. Till helgen ska det bli runt 25-30 idag verkar det som. Är ännu inte redo att lägga undan shortsen!
Till helgen firar mina vf deras 10åriga bröllopsdag. De ska bort över helgen till ett ställe kallat Estes Park som uppenbarligen ska vara jättevackert, får ta mig dit någongång, och barnen ska spendera helgen hos mormor och morfar. Detta hade varit ett perfekt tillfälle att åka bort för mig med men jag ska nog ta det rätt lugnt. Pengarna går åt som smör här och speciellt på senaste tiden så jag måste försöka spara. Hunden måste även någon ta hand om.
Tänkte skriva lite senare om hur mitt veckoschema ser ut, för det tror jag inte ni fått förklarat för er än. Nu ska jag käka! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Men va skönt med liten egen tid! :)

2012-09-13 @ 08:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0