Don't pay no mind to the deamons they fill you with fear.

 
Är inte mycket för att vara negativ, men här kör vi.
För ca: 2 dagar sedan blev det klart för ännu en lockout i NHL. När man väl är i USA och planerat att se endel matcher blir det såklart inga. Idag fick jag även reda på att Avalanche's träningslokal ligger ca 20 minuter från mitt hus?? Man är välkommen att åka dit och kolla när man vill, hallelujah! Så när säsongen väl drar igång (vilket jag hoppas den gör snart så lockouten inte håller hela säsongen) vet ni var jag hänger under "icke-matchdagar när laget infinner sig i staden". Verkar som att man får chansa sig till när de tränar...
 
Bjuder på en googlad bild där Gabriel Landeskog tar över kaptensrollen från Milan Hejduk som nu är assisterande.
Det ryktas om att Gabriel ska spela för norska Rosenborg under lockouten då Elitserien inte tar emot NHL-spelare för korttidskontrakt. Synd, hade varit trevligt med lite Bäckström i Brynäs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0