You look like heaven but you put me through hell.

 
Perni, tänderna kostade hela 150 kronor men man kommer kunna återanvända dem i all evighet. Man fick med sig vax som upphettades och sen tryckte man ner det i huggtanden och upp i bettet. Vaxet formade sig precis efter mina egna tänder och sen tog jag ut det och lät det svalna. Vips hade man huggtänder skapta just för mig som satt perfekt hela kvällen. Man kan göra allt som vanligt, förutom att äta. Jag läspar lite med dem i också, men det är det värt.
Denna dagen har gått ut på att köra runt vm som har sin bil i verkstaden. Släppte av henne hos sin nagelsalong så jag fick lite tid att träna med. Annars lugn dag. Ska ta mitt teoretiskaprov till körkortet imorgon. Har inte pluggat ett dugg med vm är stensäker på att jag kommer klara det, det är hon som pushar mig nu så jag fär väl lita på det. "Annars gör du bara om det tills du klarar det" - det är ändå dem som betalar för allt så säger hon att det är okej är det nog det.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men du har ju körkort??! Som du förövrigt ryckte åt dig när det kom hem utan att plocka ut själva räkningen ur kuvertet så mamma fick hem två påminnelser! :-o Anyway.. Ska man förnya det?

2012-10-29 @ 22:52:59
Postat av: Rebecka

Klart du kommer klara förresten! Om alla andra gjort det lix.. :-P

2012-10-29 @ 22:53:33
Postat av: Rebecka

Och coola tänder, spara dom! :-D

2012-10-29 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0