Yesterday feels like a lifetime ago.

 
Idag är det kanelbullens dag, så jag har bakat kanelbullar. Faktiskt första gången jag gör det själv. Rimbobullar är min personliga favorit men de här blev inte helt fel heller vill jag lova!
Ser ni de bruna bananerna i bakgrunden? Imorgon blir det banankaka.
 
Rensade även kryddskåpet idag då det har gjort mig galen från den stund jag kom till detta huset. Det finns minst 3 burkar öppna av säkert 10 olika kryddor och alla är halvfulla. Allt står huller om buller och man hittar aldrig det man letar efter. Nu är allt katagoriserat efter "familjer" och skåpret är renskrubbat och luktar fräscht. Får se hur länge det varar...
Just nu är det fullt hus. Städerskorna är här samt en intallationsgubbe som ska sätta in vårt nya larmsystem i huset. Ska iväg och hämta ungarna om 10 och pappan jobbar hemifrån, jösses. Jag som är så van vid att vara ensam under dagarna har helt flytt fältet och gömt mig i mitt rum största delen av tiden.
Skulle egentligen lunchat med Kudy idag, det bestämdes igårkväll. Så smsade henne och sa att jag skulle plocka upp henne, nej men då hade hon glömt av att vi bestämt träff så hon var iväg på annat. Hur kan man glömma det på en dag?? Nåja, fick äta lite rester från gårdagen. Här sparar vi pengar! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hur gör man såna fina bullar?! 0:)

2012-10-05 @ 08:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0