Walk with me

 
Idag fick jag tränat för första gången på säkert 2 veckor. Resor och sjukdom har stått ivägen. Passade nog ringde PT Courtnee precis innan jag åkte hemifrån och erbjöd mig ett gratispass för att liksom få följa upp och se hur allt går, himla trevligt. På onsdag klockan 11 ska vi alltså ses igen. Idag körde jag 30 minuters kondition, fria vikter och TRX. Imorgon tänkte jag ge mig på en timmes kondition och skita i vikterna då jag antar att onsdagen kommer bli väldigt, väldigt tuff. Men nu är det bara 33 dagar kvar tills Florida, Jacksonville (för att hälsa på barnens morfar) och Disneyworld med familjen. Man vill ju se presentabel ut när man glassar vid hotellpoolen/havet. Ha det fint! :)
 
Har äntligen fått tag på ett par bruna boots förresten! Ville helst av allt ha ett par Steve Madden stövlar för 1725 kr. Det är dock inga pengar man har till övers som au pair så fick drömma vidare... Tills jag hittade ett par från Madden Girl! Madden Girl är ett undermärke till Steve Madden och skapat för yngre folk men mindre plånböcker (mig). Stövlarna jag testat tidigare såg nästan precis likadana ut med spännen och allt förutom att dragkedjan var lila. Dessa är minst lika snygga med en röd dragkedja, vilket jag faktiskt gillar bättre. Priset? Lyckades ju till och med fynda på rea så fick dessa snyggingar för 525 kronor. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Dom var snygga,grymt coola med det röda!

2012-10-24 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0