The day I first met you, I told you I never fall in love.

 
Jag är sjuk, vilket suger. Hade tänkt att langa massa tänkar-inlägg om USA i allmänhet och jömförelser. Jag orkar dock varken tänka eller skriva nu. Igår var ungarna hemska med, de är oftast rätt snälla mot mig men de kan va riktigt elaka mot varandra - man blir ju nästan rädd för dem. De bråkade varje sekund och jag hade varit så go och köpt tre olika läppsyl i massa fina färger/smaker var till dem. Det börjar bli kallt nu och hur torrt här än är blir det nu ännu torrare och små läppar spricker. Tog dock tillbaka dem under stor protest eftersom de inte höll sams som de lovat. I'm Katzilla, mohaha!
 
Morgondagen bjuder på simlektion och fotbollsmatch så jag kommer främst passa den lilla vilket jag tror kommer gå toppen! Hon är i princip alltid på min sida mot sin syster och när det bara är jag och hon är hon om möjligt ännu goare. Ikväll sprang hon ner för trappan är jag kom hem från spanskan och ville ha en "huggie" innan läggdags. Sötis. Nu är det strax läggdags för mig med. Ska börja läsa lite ur min lånebok från bibblan "Safe Heaven" av Nicholas Sparks innan jag somnar bara. Godnatt!
Bjussar även på en snygg look-a-like bild på mig och Herr Radhakant Baijpai. Rekordhållaren för världens längsta öronhår... Går helt emot min vm råd om att "radera bilden genast och aldrig låta någon levande själv se den!" Haha! Hon vet alltid vad hon ska säga. Jag funderade på att köpa svarta eller vita skidbyxor. Becka röstade för svarta med argumentet om att vita blir smutsiga. Vm Debbie röstade också för svarta med sa: "Vita gör så att du ser fet ut!" - så fick hennes gamla svarta. Kaching! Nu spårade jag ur igen... Här har ni bilden!
Vet att bilden ser konstig ut men orkar inte fixa med det nu. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0