Maybe I was ment to be left behind.

 
Har precis lagat en thaikycklinggrytatill mig och vp. Vm är nästan lika kräsen som barnen så tror varken hon eller barnen kommer ge sig på ett testsmak. Till barnen blir det chickenfingers och pommes, förbannat nyttigt. Barnen har blivit bättre men de är fortfarande lika jobbiga med maten. Igår gjorde jag Chicken nuggets till dem, den lilla åt på som bara den men den stora "gillar bara McDonald's nuggets". När alla var slut och hon fått i sig annan middag kom hon fram till att hon gillar McDonald's och den typen jag hade gjort (värmt upp från frysen) så då fick man starta om ugnen och värma fler innan det blev hus i helvete. Fick stressa som tusan till simningen med eftersom hon kom på detta ca: 15 minuter innan vi skulle åka... Ja, de är bara barn, jag vet. Men hur svårt kan det vara att bara äta det som serveras och i alla fall låtsas vara lite tacksam och faktiskt säga tack en enda gång?
Har inte tagit min lilla tupplur idag, kanske märks. Har gått 1600 steg idag på "Stair Master" maskinen och sen jobbat lite med de andra styrkemaskinerna. Kör även tre tvättar idag + att jag handlat och lagat mat. Fullt upp! Inte nog med det så har jag hunnit ta igen gårdagens avsnitt av Last Resort och Grey's anatomy med. Heja! Tänk så mycket man hinner med när man inte sover bort halva dagen. Ska städa rummet lite med och ställa undan massa skitgrejer jag inte behöver. Barnen hämtas om en timme och jag har en tvätt kvar så måste kila nu. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Halloweenbilderna är läskiga, du kommer va sötare i år ;-)

Btw, antar att det är ditt jobb att de får u sig mat, men åh vad arg jag hade varit!! Vet typ hur det är ändå. Lagar ett par olika rätter till banalfie.. :-/ Tyckte vp om thaimaten då? :-D

2012-10-26 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0