I'm driving one of your cars.



Tada!
Fick mitt "permit" som gäller en månad och innan dess måste jag köra upp för att få körkortet. Ska dock ringa kontoret och boka tid för uppkörning direkt, lika bra att få det överstökat. Testet var som alla säger, lätt. Missade 2 frågor av 25 och det var på hur många feet man ska hålla som avstånd och liknande. Kan inte ett dugg om feet men var inte så orolig ändå. Det hela tog knappt 10 minuter att genomföra och det var 1X2 som svarsalternativ på ett vanligt A4 papper. I USA heter jag förresten Ann på alla viktiga papper för det är mitt först nämnda namn i passet.
 
Tack för lyckönskingarna! :)

Kommentarer
Postat av: Lillie

Weho! Grattis :)

2012-10-30 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0