I need you.

 
Jaha, då har ännu en tekniskt pryl lagt av för mig. Min mobil. Den har krånglat ett tag nu, stängt av sig när den vill och så men nu ör den helt körd. Går att starta men sen håller den på att visa startbilden om och om och om igen. Den kommer aldrig längre än så - även om man låter den hålla på så i 20 minuter. Har tagit ut batteri och SIM-kort och gjort i princip allt jag kan göra. Upptäckte när jag tog ut batteriet att det var helt uppsvällt, kan det ha att göra med hur högt upp man bor kanske? Var det det som hände med min dator med kanske? Håller i alla fall på att bli galen, vet inte vad jag ska göra utan min mobil. Har 0 kontakt med omvärden och framförallt Sverige. Jag lyssnar på peppmusik när jag tränar, whatsappar och skypar, jag gör allt med den! ÅHH!!! Är det värt att skicka hem till Sverige, laga och sen få tillbaka tro?
Till råga på denna underbara dag sprang jag så mycket på gymmet att jag fick blåsor under fötterna... Funderar på om jag bara inte är van vid att springa eller om det är dags för ett par nya löparskor.
 
Behöver förresten hjälp med en grej!
Vi ska till nästa au pair möte laga mat från vårt hemland då vi ska fira en tidig Thanksgiving tillsammans. Vad ska jag laga?? Alla tips uppskattas!
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Köttbullar såklart! Eller kanske pytt i panna? :)

2012-10-24 @ 12:32:39
Postat av: Far

Hej Katta hur löser du det med mobilen skicka hem är nog ingen bra ida är där garantier kvar?
Varför inte spagetti och köttfäsrsås

2012-10-24 @ 19:50:13
Postat av: Rebecka

Tjo! Vettesjutton om du kan skicka hem, laga och få tillbaka. Då ligger du säkert på samma summa som en ny om du inte har garanti kvar. Åhhh, vad jobbigt att det blir så.. =S

2012-10-24 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0