I choose to be happy

 
Har kommit in i en dålig fas där jag lämnar barnen i skolan och sen går jag och lägger mig igen. Är i och för sg mycket dötid så jag har ju tid att sova vidare men jag vill inte. Kan inte sova när det är dags på kvällen och jag blir allmänt slö resten av dagen. Har velat tvätta två dagar i rad nu med igår var maskinen full av annan tvätt och idag jobbar vp hemifrån. Klart jag frå tvätta även när han är hemma men man kan liksom aldrig slappna av till 100% när man är så van vid att vara ensam, han är ju ändå min chef. Eller ja, en utav dem i alla fall.
Skypade med pappa i morse och efter det somnade jag vidare till nu ungefär. Lyssnar på Brynäsmatchen nu sen ska jag svira om och bege mig till gymmet. Ville köra massa kondition men har fortfarande de där blåsorna under fötterna. Hur fräscht låter inte det? - ursäkta min öppenhet.
 
Jag vet inte om det är en Coloradogrej för att det är så torrt här men vattenflaska bär alla med sig alltid känns det som. Jag har i alla fall blivit besatt vilket är en bra grej att bli besatt av tror jag. Har hela 4 vattenflaskor till olika tillfällen. Favoriterna är dock, till träning - min Ploar Bottle som håller kylan och till allt annat - min Camelbak. Var förbannat dålig på att dricka vatten hemma i Sverige så förhoppningsvis kan jag hålla fast vid mitt beroende när jag kommer hem igen.
Haha, åh vilket intressant inlägg om vattenflaskor ni fick nu. Jösses. Ibland skriver jag bara det första som hoppar upp i mitt huvud, så ja, det här är väl ungefär så roliga tankar jag bär runt på.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vatten och träning, bra fas ändå :)

2012-10-25 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0