Where have you been?

 
Lätt småsur på mina vf nu som skulle vara hemma 16. Klockan är 17:10 och har inte sett röken av dem eller hört ett ord från dem. Jag ska köra till Emma ikväll, vilket tar 1 timme och hade varit trevligt att få göra det i dagsljus då men inte känner till vägarna överhuvudtaget. Jag jobbar inte över på något vis och de har inte gjort något fel pa det sättet. Dock behöver jag kunna planera mitt liv och då vore det fint om de åtminsone kunde försöka komma hem i tid, med tanke på att jag skulle varit ledig idag. De frågade om jag kunde jobba strax innan de åkte idag så de hade redan planerat att åka och jag sa därför ja eftersom de bara skulle vara borta till 16....Suck.
Var bara tvungen att ventilera.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jobbigt.. Har de hört av sig eller har du testat att ringa? Så att inget hänt..

2012-11-18 @ 01:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0