They say she's a golddigger

 
Föräldrarna kom hem 1,5 h sent, ringde inte efter dem för jag vet att de inte är bäst på att hålla tiden och ville inte verka otrevlig när jag i princip aldrig jobbar helger ändå. Fick dock $40 rakt i handen när de kom hem, mitt dåliga humör gick då snabbt över. Som au pair behöver man alla pengar man kan få så nu i efterhand var det värt väntan. För alla er blivande au pairer som läser, $200 i veckan låter som mycket innan man kommer hit, det är det inte. Spara allt ni kan innan ni åker, ni kommer behöva det!
 
Jag ska kolla Magic Mike nu innan jag somnar, text och bilder från helgen får ni imorgon. Godnatt!
Channing Tatum har huvudrollen i filmen och han blev nyss korad till världens sexigaste man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0