Tell me baby if it’s wrong to let my hands do what they want?

 
Går för tillfället på några förkylningstabletter för att förhindra att jag blir mer sjuk än jag redan än. Det verkar som att jag har en grej för att bli sjuk innan resor. Eller sjuk och sjuk, krasslig är jag väl bara nu tack och lov. Kommer ha barnen hela tisdag och onsdag, sedan åker dem till Florida med vp. Jag och vm kommer efter på lördag då hon har tvungen att jobba fredag, vilket också ger mig till till att shoppa på Black Friday. Black Friday är, för alla ni som inte vet, den största shoppingdagen på hela året i USA. Den infaller dagen efter Thanksgiving och reorna är helt sjuka! Många börjar redan vid midnatt och slutar så tidigt som 10:00 så man måste vara framme i tid, eller campa utanför. 
Trots att Thanksgivingfirandet inte börjat än har julgranar redan satts upp till höger och vänster och det är dekorerade med allt möjligt. Såhär ser vår (plast)gran ut.

Kommentarer
Postat av: Lillie

Åh jag vill också på Black Friday!!!

2012-11-20 @ 09:35:26
Postat av: Far

Hej katta har du fått mitt paket ännu ?

2012-11-20 @ 15:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0