I want to fall asleep and then wake up with you beside me

 
Godmorgon!
Jag har jobbat sedan 8:30 imorse och för ca:30 minuter sedan (10:15) kom vm hem. Hon behövde bara stanna förbi sitt jobb lite snabbt samt ta yngsta tjejen till doktorn då hon aldrig verkar bli av med sin hosta, som jag nu blivit smittad med, igen.
Helgen var hur som helst jättemysig! Vi, Emma, Stine och jag, åt tillsammans på lördagkväll och kollade Avatar. Stine åkte hem och sedan somnade jag och Emma gott efter att ha pratat hästminnen och taggat inför söndagens tur uppe i bergen.
 
Vi var ute och red i 3 timmar, upp och ner, på små steniga stigar och hade grym utsikt! Min häst hette Wendy och var hur fin som helst! Ett tag började det småsnöa med trots en temperatur på säkert 15 grader, det blåste in från bergen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Wow, verkar vara grymt häftig natur! Fint stt rida så!

2012-11-19 @ 19:27:16
Postat av: theworldandelin.blogg.se

Åh vad mysigt det såg ut med ridtur! :D

Svar: ja det var det verkligen! något du får testa när du är här :) finns lite överallt men klart häftigast att göra uppe i bergen :)
Katarina Nilsson

2012-11-19 @ 23:02:04
URL: http://theworldandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0