I heard that you like the bad girls. Honey, is that true?

 
Helgen med mina flickor var lika bra som alltid! Var som sagt inneboende hos Angie från fredag till söndag. Känns ungefär som när jag och Johanna hade hästar i samma stall och jag alltid var hos henne. Spenderar de flesta av mina helger hos Angie, tror knappt hon frågar sina vf om jag får sova där längre. Får nog ta med lite bananbröd till dem nästa gång...
Fredagkvällen spenderades åt att äta vindruvor och kolla på Björnbröder. På lördagkväll kom Jojo och Emelie förbi och då lagades det mat som vi alla glatt mumsade i oss till några glas vin. Efter middagen kom Jen och då drog vi ut till en collegebar. Stötte på våra kära norrmän, båda nya och gamla, och upptäckte genom de nya vi träffade att vi går under namnet "IKEA-tjejerna" då de direkt förstod att vi var just IKEA-tjejerna. Antar att det är rätt lätt att känna igen oss när vi drar förbi.
Idag tog jag mitt sista farväl till Anna för tredje gången. Kommer inte hinna träffa henne igen innan hon åker och nästa möte lär ta plats någonstans i Sverige, vilket inte blir förrän september nästa år för min del. Sorgligt men sant. Det suger att träffa massa goa människor som bara försvinner. Jojo åker också snart och det är verkligen skittrist! Tacka gudarna för att Angie och Jen har förlängt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0