Hejsansvejsan

 
Ringde mitt försäkringsbolag idag angående min tand. Jag kommer inte behöva fylla i någora papper alls utan räkningen (upp till 1400 kronor) skickas direkt till försäkringsbolaget och överstiger konstaden den summan står jag för resten. Vet inte alls vad det kan kosta men känns skönt att slippa pappersarbetet. Jag kan även gå till vilken tandläkare jag vill. Går jag till Debbie's kan jag eventuellt få rabatt då båda mina vf jobbar på samma hälsoföretag, annars tänkte jag bara ta den som är 5 minuter bort - blir ganska mycket smidigare. Har kommit in i mitt trötta liv igen då jag lämnar barnen i skolan och sedan sover vidare. Inte bra. Nu lyssnar jag på Linköping - Brynäs och väntar på att Johanna ska logga in på skype... Nu gjorde hon det! Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0