Giddyup

 
Idag jobbar jag. Min andra helgdag jag jobbar sedan jag kom hit. Familjen har egentligen rätt att utnyttja oss tre helger i månaden, tack och lov gör aldrig mina det. Idag är de dock och spelar golf och jag har haft fullt hus med mina och halva grannskapets barn hela dagen känns det som. Två har gått hem men har ännu fem kvar. Alarmet satts nästan igång två gånger för att de skriker för mycket/högt men när man säger till dem går det in i ena örat och ut i andra. Orkar dock inte ta en djup diskussion om det, vill bara åka till Emma.
Ska till Emma ikväll för en sleepover för imorgon ska vi till Estes Park och rida i bergen. Hur kul?? Vi bestämde oss för en tre timmars ritt eftersom vi båda är hästnördar och saknat det endel helt enkelt. Tror dock att man bara får skritta hur duktig man än är så det blir ingen tur á la westernfilm som jag hoppas på. Så far, du kan vara lugn. Vet att du aldrig varit ett stort fan av mitt hästintresse trots att du säljer foder, haha.
Ikväll ska även Stine vara med oss, en dansk tjej som kom hit till Denver samtidigt som mig. Vi gick även i samma klass i skolan i New York. Hon bor rätt nära Emma och de har blivit bra vänner, själv har jag inte träffat henne sedan vi kom hit men hon är supergo!
Huvudvärken börjar bli påtaglig så plockade fram min arga röst precis.
Avslutade med ett "Understood?!"
Fick ett "Yes ma'am" tillbaka. Kändes bra.
På söndagkväll ska vi kolla Breaking Dawn 2. Kommer nog hem rätt sent och ska jobba tidigt på måndag men vi hörs när jag har tid och ork. Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0