Shine your light down on me


Bloggar jättedåligt nu, ber om ursäkt för det. Jag jobbar mycket men idag är jag ledig! Har bjudit Becka på brunch som en försenad födelsedagspresent och nu är hon iväg och jobbar. Jag hade tänkt lägga ut lite saker på tradera men vädret är helt underbart och vill inte spendera min dag inomhus framför en dator. det får helt enkelt bli en annan dag!
I veckan har jag hunnit med massa inför mitt au pair år. Jag har gjorde min online-visumansökan. Fått nytt pass, gått på hälsoundersökning, sänt efter ett polisutdrag OCH fått hem mitt "personliga relationer"-personbevis. Har även kopierat anställningsbebvis och vaccinationsintyg. Skall slipa lite mer på det som återstår i veckan som kommer. Nu ska jag ut och lapa sol. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linn på Me Style

jag gjorde barista basic och barista advanced. en dag per kurs. total kostnad vad 3300 :- och jag gjorde det på göteborgs bartender och restaurangskola . googla!

2012-05-20 @ 21:43:59
URL: http://www.mestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0