I need a second to breathe


Jag håller på att fixa lite med min onlineansökan till visumet. Behöver dock skriva in lite utgångsdatum o.s.v. för passet, vilket är för gammalt så jag måste göra nytt innan jag kan fortsätta. Har massa andra au pair saker att ta itu med nu när vi passerat 3 månader och man faktiskt får börja med alla viktiga förberedelser. Tänkte ringa Familjeläkarna idag och boka in en hälsoundersökning, ska bara hitta pappret som måste fyllas i.
Annars är jag ledig idag, slutade 2:05 inatt så är halvt död efter det. Träning och hockey-VM står annars på schemat ikväll. Puss!

Lägger upp bildern nedan som skulle varit med i förra inägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0