Carry me home tonight


Hallå!
Har inte skrivit på en vecka nu, så kände att det var dags igen. Jag har hunnit vara på SPA, och fira fars 50årsdag. Har hunnit med att spana in Johannas nya lägenhet, jobba, gå på konfirmation, en trip till Varberg och lustigt nog, vinna en tävling på tur! Har aldrig hänt tidigare så jag blev superlycklig! Jag röstade på veckans snyggaste mål på hockeyligan.se och vann NHL12 till xbox och Elitseriens årskrönika på DVD från säsong 10/11. Tyvärr kunde jag inte få årets då de kanske inte ens skall göra någon mer årskrönika, hade varit roligt att ha SM-Guld året annars.

*Här skulle det varit massa bilder men det fungerar inte att ladda upp just nu*

Ikväll ska jag jobba igen. Är schemalagd på 47 h denna veckan och då var jag ändå ledig både igår och är ledig imorgon med. Detta gäller då jobb i både skolan och på Strandbaden. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul att du skrev! När ska du åka hit? Eller du kanske sa de haha! Vilken förmedling åker du med? Det kryllar typ av svenskar här nu!! Helt galet!!

Ja har varit här i fyra månader nästa vecka det är också helt galet, herregud, 1/3 av tiden här! Men samtidigt är set rätt skönt jag ska vara ärlig haha :) lägg gärba till mig på fb pm du vill, lite lättare att prata där!!

2012-05-09 @ 00:28:25
URL: http://angieaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0