Surprise!


Jag är sjuk. Har ont i hela kroppen och hostar. Eller är det kanske en biverkning av... DEN HÄR!

Japp, jag tog äntligen tummen ur röven och tatuerade mig igår. Det står "Spread your wings and fly" för er som undrar. 
Kom nyligen hem från mitt nya jobb, Strandbaden. Började jobba 8:00 imorse i skolan, åkte hem och sov, bytte om och började 17:00 på Strandbaden till midnatt ungefär. Allt gick bra och jag avancerar från runner till att ha en egen station imorgon i serveringen. Håll tummar och tår för att det skall gå bra!
Nu måste jag sova, hostar som en idiot och det gör nästan ont att knappa på tangenterna. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra ekstrand

ser jättefint ut!

2012-03-17 @ 23:11:36
URL: http://alexandrasmode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0