In the morning, I'll be with you.


Sååå, ni minns min lilla hemlis från igår om att gå upp tidigt? Jag skulle provjobba på Falkenbergs Strandbad, ett Elite Hotell med ett perfekt läga på Skrea Strand.
Hur gick det då? Bra! Jag fick jobbet! :)
Kommer främst att vara stationerad i frukosten men om jag visar vad jag går för kan jag gott och väl få hoppa runt lite och testa på olika saker. Frukosten passar mig perfekt dock (bortsett från min extrema morgontrötthet) då man kan ligga på stranden hela dagen, träna och sedan åka hem, under sommaren då såklart. Det är främst då jag ska jobba, fram tills dess tar jag bara lite strötider då det kan behövas lite extra hjälp. Jag har fortfarande kvar mitt jobb som vikarie på Skogstorpsskolan med.
Var på sådan överdriven helspänn under provjobbstiden att jag somnade på soffan så fort jag kom hem. Vaknade upp 4 timmar senare och nu väntar jag på Linnéa som ska komma förbi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0