Dressed for success.


"Amanda
om Thailand 15:
vars hittade du skorna vars i thailand skittacksam för svar tack!!!! :D
Dvs, jag ska till thailand om någon vecka:)"


Hej Amanda! Jag köpte mina skor I Bangkok i Siam Center, ligger i närheten av det kända varuhuset MBK. Detta året köpte jag två par till men det var inne i Siam Paragon. Både Siam Center och Siam Paragon har stort utbud av flera olika modeller och färger. Dessa två varuhus ligger precis bredvid varandra. I Siam Paragon finner du skorna på våning 1 bredvid sminkavdelningen. I Siam Center ligger affären på markplan i mitten av allt. Som turist får man även 5% rabatt så glöm inte fråga efter det! Hoppas detta hjälpte dig. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0