I wish I could lay down beside you when the day is done, and wake up to your face against the morning sun.


Ikväll är det WCHF som gäller för hela slanten. Håller på att packa väskan för att mer eller mindre flytta in till Johanna under helgens bravader. Vill så attans gärna gå sommarklädd då vi ändå är inne i mitten på juni. Förra året hölls festivalen 5 juni och då kunde man strosa omkring i shorts och linne utan att frysa minsann. Jobbade igårkväll då det behövdes lite extra folk och kommer även jobba på söndag. Nästa vecka jobbar jag från 10:00-stängning på midsommarafton och förhoppningsvis bara till 22:00 på midsommardagen eftersom mitt schema går dit, men vi går när vi är klara så man inte sätter någon i skiten. Får se om det dyker upp lite fler tider, kan vara bra då hela min månadslön i juni går åt till att betala avgiften till Cultural Care.

Ha det så bra!

Dagen efter WCHF förra året stod jag som gudmor till Alfred och även för endel av maten.

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

Hoppas du får en underbar söndag fina du!

Glöm inte att kika in den nystartade tävlingen om en smarrig

sommar Goodiebag! http://bysofia.se/2012/june/avsluta-tavling-ny-tavling.html#comment KRAAM

2012-06-17 @ 14:10:06
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0