Different shades of pink


I fredags fick jag hem min personliga almanacka från just personligalmanacka.se som jag nämnt tidigare. Den är superb! Använde mig av en färdig design då jag inte hade direkt ork att göra en egen och jag ville inte använda mig av bilder på barnen/Colorado om något (mot all förmodan skulle hända då min familj verkar bara bäst i hela USA) skulle gå fel mellan oss. Detta är i alla fall slutresultatet:

Köpte även ett par nya träningsskor (igen) då vi på jobbet ska ha ljusa skor och jag ville ha ett par skor som är okej att springa i med. Toningsskor blev det. Easytones sitter inte så bra på min fot + att man inte ska springa i dem så dessa blir helt perfekta! 749 kronor från SkoDon.

Självklart åker dessa nya favoriter med i väskan till USA med. Ska börja slipa på min packlista snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0