Who run the world? Girls!

 
Hallå igen!
Båstad med tjejerna var toppen! :) Vi bodde i husbil och hade allmänt mysigt. Vädret var ostadigt med regn/sol varannan timme men äsch, vid det här läget är man ju van. Finns inte direkt något speciellt att berätta, vi hade helt enkelt några gryma dagar tillsammans, jösses vad de kommer vara saknade när jag flyttar!


Samma dag som vi kom hem kom några vänner från Ulricehamn ner så det var bara till att städa ur husbilen, duscha och bege sig ut igen. Vi drog till Bratt, första gången jag var där sedan nybygget, fint!
Kom hem på söndagen efter minigolf och grillning hos far och tog ut Bobby på en powerwalk direkt. Han går lös i princip hela tiden förutom när vi närmar oss störa vägen. en helt kilometer från hemmet kopplade jag honom och just då skulle han sticka iväg på något och drog till. Han är inte stark för fem öre då han är så liten men när man är oförberedd och vägen gått sönder tappar man lätt balansen och trampar snett, vilket jag gjorde.
Såhär ser jag ut nu...

Fick ringa mamma som kom och hämtade mig med bilen så jag inte ens kunde stödja på foten. Den ör rätt bra stukad skulle jag tro så just nu sitter jag hemma och tycker synd om mig själv. Skulle jobbat ikväll, vilket jag verkligen ville! Jag vill jobba med alla goa människor och spara så mycket pengar som möjligt innan USA, vid nästa utbetalning av lön bor jag i USA, sjukt att tänka så... Under 5 års tid på Stanton's sjukskrev jag mig 2 ggr, hatar att göra det. Har bara jobbat på Strandbaden sedan i mars och redan gjort det 2 ggr nu. Jobbigt! Förhoppningsvis blir jag mirakulöst bra under natten och kan jobba imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0