I have always been in love with you, but you are unable to see that.

 
Allt rullar på som vanligt. Idag är första dagen på min lediga vecka och jag har sprungit ärenden i staden och bl.a. köpt ett halsband till min värdmamma. Till pappan tänkte jag köpa en tröja från svenska fotbollslandslaget, men var gör man det? Inte hade dom det på Intersport i alla fall. Böcker av massa olika slag skall även beställas från adlibris. Nedräkningen på 4 veckor börjar idag, löjligt hur fort tiden går. Måste hinna sälja grejer på tradera med! Har ofantligt mycket kläder, skor och väskor som måste bort.
Imorgon fyller jag år (wohoo) och ska ha släktkalas. Hela 21 år blir jag och med det även myndig i USA.
Det var allt för tillfället, nu ska det städas! Tjing :)
 
Bild från min 20års dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0