How do you hide all the tears that you cry, how do you say goodbye?

 
Hallå där ute!
 
Idag skall det skickas 16 paket som budgivare runt om i landet vunnit på min traderasida. Jag lade aldrig upp en länk till mina auktioner, ber om ursäkt för det. Kommer inte hinna lägga upp mer där heller med tanke på att jag åker om en vecka(!!!).
Klippte mig idag, det var behövligt. Gick även till banken för att beställa nytt bankkort/växla till dollar. Väntade i 40 minuter, tiden till bilen gick ut och det var 6 nummer kvar innan det var dags för mig. Sprang och betalade bilen som var fickparkerad inte så långt ifrån, kommer in igen efter max 5 minuter och 7 nummer har gått. HUR DÅ?? Får ta en ny lapp som hamnar 25 nummer bakom det nuvarande... Känner den påtagliga huvudvärken och är allmänt sur eftersom parkeringstiden hinner gå ut igen. Struntar dock i att lägga i mer pengar och kommer 20 minuter för sent då jag väntat ytterligare 35 minuter innan jag fick hjälp på banken. Slapp böter i alla fall, tur.
 
Klippte lite mer än bara det slitna av håret idag eftersom det faktiskt är väldigt långt nu. Ingen större skillnad syns men såhär ser det ut nu i alla fall, klippte en såndär bit ungefär.

Ikväll ska jag äta med Linnéa och Johanna, vad är inte bestämt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0