We talked about the future, like we had a clue.


Borde sova eftersom det kommer bli en riktigt lång dag imorgon. Ska köra 2,5 h (i storm). När vi kommit fram är det vapenkontroll och inskrivning som gäller, sedan ska vi träna ett pass och ställa in allt inför morgondagen. Efter träningens slut ska vi handla mat! Skjuter första gången klockan 8:00 på torsdag. Mer info om tävlingen och allt runt omkring hittar ni HÄR. Önska mig lycka till!

Måste bara ge ett litet shput out till kvällens JVM match, vilken är oraken till att jag fortfarande är vaken. UNDERBART SVERIGE! De två senaste matcherna har vänts i sista perioden. Spännande matcher i all ära men jag har bokstavligt talat svettats och skrikit mig hes nu så det gör inget om ni vinner finalen stort på torsdag. Jag hoppas, hoppas jag ska kunna se matchen. Kan bli tufft men får se vad som händer. Är ju fortfarande i Sävsjö då.
Bjuder på en bild på fantastiska Max Friberg.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vill du tjäna snabba pengar klicka här!:D



http://eemlia.blogg.se/2012/january/bli-medlem-och-bli-lankad.html#comment

2012-01-06 @ 03:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0