Revenge is sweet and not fattening. - Alfred Hitchcock.


Jag har en grej för serier, om ni inte redan förstått det. Förra veckan började en ny serie kallad Revenge sändas i Sverige och jag blev hooked. Har nu sett alla avsnitt som är ute i brist på annat, då de 12 andra serierna jag följer just nu har uppehåll eller så har itne det senaste avsnittet kommit ut än. Nu låter det som att jag inte gör annat än att kolla serier, vilket är delvis sant, men ack så bra det är! Det är rätt skönt att få leva sig in i någon annans liv och problem för en stund så man kan koppla bort sitt eget och bara flyta med. Inte för att jag har några problem... men ni förstår vad jag menar. Så spana in Revenge om ni har tid och lust, den är superb!


Huvudrollsinnehavaren spelas av Emily VanCamp som brukade spela Amy i serien Everwood jag följde förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0